U srijedu, 26. veljače 2025., u prostorijama stranke u Rijeci održana je edukacija na temu korištenja digitalnih alata u političkoj komunikaciji, namijenjena članovima Hrvatske demokratske zajednice (HDZ) Primorsko-goranske županije. Edukaciji su, uz domaće članove, prisustvovali i članovi HDZ-a iz Ličko-senjske i Istarske županije.
Cilj edukacije bio je osnažiti lokalne članove stranke kroz usvajanje suvremenih digitalnih vještina i strategija za efikasniju komunikaciju s građanima.
Predavanje je vodio Josip Ukalović, vlasnik agencije za digitalni marketing, koji je kroz interaktivne primjere pokazao kako koristiti društvene mreže, vizualne alate i umjetnu inteligenciju u oblikovanju političkih poruka. Naglasak je stavljen na važnost autentičnosti, konzistentnosti u komunikaciji te strateško planiranje sadržaja na digitalnim platformama.

Članovi su imali priliku upoznati se s praktičnim tehnikama za izradu vizualnog identiteta političkih kampanja, upravljanje društvenim mrežama putem Facebook Business Suite-a te korištenje umjetne inteligencije za optimizaciju političkih poruka.
Kroz edukaciju su obrađene i ključne greške koje treba izbjegavati u digitalnoj komunikaciji, kao i alati koji olakšavaju profesionalno vođenje online kampanja.
Odaziv članova i aktivno sudjelovanje pokazali su velik interes za jačanje digitalnih kompetencija unutar stranke. Ova edukacija dio je kontinuiranog nastojanja HDZ-a da osigura svojim članovima kvalitetne alate i znanja potrebna za modernu političku komunikaciju.
Organizatori su izrazili zadovoljstvo angažmanom sudionika te najavili daljnje edukacije i aktivnosti usmjerene na unaprjeđenje digitalne strategije stranke.